TERUGBETALINGEN

Zelfs als er iets misgaat met je bestelling, staan we klaar om je te helpen!

1.1 DEFECT ARTIKEL ONTVANGEN

We streven ernaar om onze klanten kwaliteitsproducten te leveren. Als je dus een defect product ontvangt, neem dan contact met ons op zodat we het kunnen oplossen!

Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling of vervanging moet je het volgende doen:

  • Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een e-mail met het probleem naar info@carmount.be
  • Maak foto’s van het product en de doos zodra je je pakket ontvangt. Zorg dat de schade goed zichtbaar is.
  • Stuur ons de foto’s samen met je bestelnummer.
  • Een beschadigde verpakking komt niet in aanmerking voor een terugbetaling.

Als je hieraan voldoet, sturen we je een gratis vervanging of een terugbetaling. Je hoeft geen tijd en geld te besteden aan het terugsturen van het product.

1.2 PRODUCT NIET GELEVERD

Als je na 20 dagen nog steeds niets hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat we kunnen kijken wat er met je bestelling aan de hand is.

Zodra we hebben vastgesteld dat er een probleem met je bestelling is, sturen we je een gratis vervanging of storten we het aankoopbedrag terug. Let op dat het volgende van toepassing is:

  •  Terugbetalingen worden pas uitgevoerd na 30 dagen sinds de datum van verzending en wanneer er geen bestelling is bezorgd.
  • We zijn niet verantwoordelijk voor onjuiste verzendgegevens die je tijdens de aankoop aan ons hebt verstrekt.
  • Als het artikel naar ons is teruggestuurd omdat de klant het niet van de vervoerder heeft aangenomen, is een terugbetaling niet mogelijk.

1.3 BESCHADIGD TIJDENS GEBRUIK

We zijn niet verantwoordelijk voor schade aan het product als gevolg van onjuist gebruik.

1.4 IK BEN VAN GEDACHTEN VERANDERD

  • We accepteren verzoeken tot annulering die binnen de eerste 12 uur na plaatsing van de bestelling naar ons worden verstuurd (als de bestelling nog niet is verzonden).

De producten kunnen ook binnen 30 dagen na ontvangst worden geruild of geretourneerd. Retourneringen dienen schriftelijk gemeld te worden. Je kunt hier contact met ons opnemen. Het geretourneerde product moet ongebruikt zijn, in de originele verpakking zitten en in dezelfde staat zijn als bij ontvangst. De kosten van de retournering zijn voor rekening van de de klant.

Zo kun je een artikel retourneren:

  • Neem contact met ons op via ons contactformulier en vergeet niet om je bestelnummer te vermelden.
  • We bevestigen je aanvraag binnen 72 uur en sturen je een reactie met een retouradres.
  • We storten het aankoopbedrag van je geretourneerde bestelling binnen 14 dagen terug. (Als je voor verzending hebt betaald, dan worden de verzendkosten ook teruggestort)

Om je retournering te voltooien hebben we een volgnummer voor de geretourneerde goederen nodig. Alle artikelen moeten geretourneerd worden naar ons centrale magazijn in Tallinn, Europa. Als je artikel wil retourneren, stuur dan een e-mail naar info@carmount.be.

Als het product defect of beschadigd wordt geleverd, zie dan stap 1.1 DEFECT ARTIKEL GELEVERD en handel dienovereenkomstig.

1.5 PRIJSAANPASSINGEN

Af en toe voeren we promotiecampagnes en bieden we gereduceerde prijzen op onze producten. Om eerlijkheid en transparantie te behouden, willen we u erop wijzen dat klanten die aankopen hebben gedaan vóór de start van een promotiecampagne niet in aanmerking komen voor prijsaanpassingen of terugbetalingen om de campagneprijzen te evenaren.

  • Zodra een bestelling is geplaatst, wordt de aankoopprijs als definitief beschouwd en eventuele latere prijswijzigingen, inclusief kortingen tijdens promotieperioden, zullen niet met terugwerkende kracht van toepassing zijn op eerdere aankopen.

NOG STEEDS VRAGEN?

Neem contact met ons op voor meer informatie.

CONTACT MET ONS OPNEMEN