RETOURNEREN & TERUGBETALINGEN

Zelfs als er iets misgaat met je bestelling, staan we klaar om je te helpen!

RETOURNEREN

1.1 DEFECT ARTIKEL GELEVERD

Het leveren van kwaliteitsproducten aan onze klanten is onze prioriteit. Als u een defect product ontvangt, neem dan contact met ons op zodat we het kunnen oplossen!

Om in aanmerking te komen voor een vervanging, dient u:

  • Contact met ons op te nemen via het contactformulier en het probleem te beschrijven binnen 14 dagen na levering.
  • Foto’s van het product en de doos bij te voegen, waarbij de schade zichtbaar is.
  • Uw bestelnummer in de e-mail te vermelden.

Let op: beschadigde pakketten tijdens de levering komen niet in aanmerking voor een terugbetaling of vervanging.

Als u aan deze vereisten voldoet, sturen we u gratis een vervangend product. U hoeft het defecte product niet terug te sturen.

1.2 PRODUCT NIET GELEVERD

Als u uw bestelling niet binnen 20 dagen heeft ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat we het probleem kunnen onderzoeken.

  • Eerste onderzoek: Zodra u contact met ons opneemt, starten we een onderzoek om uw bestelling te traceren.
  • Geschiktheid voor vervanging: Als we bevestigen dat de bestelling na 30 dagen vanaf de verzenddatum niet is geleverd, komt u in aanmerking voor een gratis vervanging.
  • Correcte verzendinformatie: Zorg ervoor dat de verzendinformatie die bij aankoop is verstrekt correct is. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen of niet-levering als gevolg van onjuiste verzendinformatie.
  • Niet-opgeëiste pakketten: Vervangingen zijn niet van toepassing als het item naar ons is teruggestuurd omdat het niet door de klant bij de vervoerder is opgehaald. In dergelijke gevallen kunnen we het pakket opnieuw verzenden, maar de klant moet de extra verzendkosten van €4,99 betalen.

1.3 BESCHADIGD TIJDENS GEBRUIK

We zijn niet verantwoordelijk voor schade aan het product als gevolg van onjuist gebruik.

1.4 IK BEN VAN GEDACHTEN VERANDERD

Wij accepteren annuleringsverzoeken binnen 12 uur na het plaatsen van de bestelling, mits de bestelling nog niet is verzonden.

  • Als u binnen dit 12-uursvenster van gedachten verandert, neem dan onmiddellijk contact met ons op.
  • Als de bestelling al is verzonden, kunt u het product nog steeds binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Het product moet ongebruikt, in de originele verpakking en in dezelfde staat als ontvangen zijn. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant.
  • Als wij door onze fout uw annuleringsverzoek niet binnen het 12-uursvenster lezen en verwerken, passen wij eventuele wijzigingen op onze kosten toe.

Om een item te retourneren:

  • Neem contact met ons op via ons contactformulier en vermeld uw bestelnummer.
  • We zullen uw verzoek binnen 72 uur bevestigen en een retouradres verstrekken.
  • We zullen uw geretourneerde bestelling binnen 14 dagen terugbetalen. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant.

Let op: Om uw retourzending te voltooien, hebben we een trackingnummer voor de geretourneerde goederen nodig. Alle retourzendingen moeten naar het door ons verstrekte adres worden verzonden.

Als het product dat aan u is geleverd defect of beschadigd is bij levering, raadpleeg dan stap 1.1 DEFECT ARTIKEL GELEVERD en handel dienovereenkomstig.

1.5 ARTIKELEN NIET IN ORIGINELE STAAT

Retourzendingen worden geaccepteerd binnen 30 dagen na ontvangst van het pakket. In bepaalde situaties kunnen gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend als de geretourneerde artikelen niet in hun oorspronkelijke staat zijn:

  • Als het geretourneerde artikel gebruikt is of niet in de originele verpakking zit, wordt slechts 50% terugbetaald.
  • Als het geretourneerde artikel nieuw en ongebruikt is, wordt 100% terugbetaald.

Let op: De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant.

ERUGBETALINGEN

2.1 PRIJSANPASSINGEN

We voeren af en toe promotiecampagnes en bieden kortingen aan. Aankopen die zijn gedaan vóór de start van een promotiecampagne komen niet in aanmerking voor prijsaanpassingen of terugbetalingen om campagneprijzen te evenaren.

Echter, als u een aankoop heeft gedaan op dezelfde dag dat een campagne van start ging, zullen we het verschil terugbetalen als u binnen 24 uur na uw aankoop contact met ons opneemt om de aanpassing te vragen.

Zodra een bestelling is geplaatst, is de aankoopprijs definitief. Eventuele latere prijswijzigingen, inclusief promotiekortingen, zullen niet met terugwerkende kracht van toepassing zijn op eerdere aankopen, behalve zoals hierboven vermeld.

2.2 WIJZIGINGEN IN VERZENDADRES

Als u uw verzendadres moet wijzigen, neem dan binnen 12 uur na het plaatsen van uw bestelling contact met ons op.

  • Als de bestelling nog niet is verzonden, zullen we het verzendadres zonder extra kosten voor u bijwerken.
  • Als de bestelling al is verzonden, kunnen we het verzendadres niet meer wijzigen. Zorg ervoor dat uw verzendadres correct is bij het plaatsen van de bestelling.
  • Als wij door onze fout uw adreswijzigingsverzoek niet binnen het 12-uursvenster lezen en verwerken, nemen wij de verantwoordelijkheid en dekken wij eventuele extra kosten die ontstaan om het verzendadres te corrigeren.
  • Als u merkt dat het adres onjuist is nadat de bestelling is verzonden, kunt u rechtstreeks contact opnemen met de vervoerder om te zien of zij uw pakket kunnen omleiden. Eventuele extra kosten die ontstaan door het omleiden zijn voor rekening van de klant.

2.3 AANVAARDING VAN VOORWAARDEN

Door een bestelling te plaatsen op Carmount.be, erkent u dat u het restitutiebeleid heeft gelezen, begrepen en ermee akkoord gaat.

NOG STEEDS VRAGEN?

Neem contact met ons op voor meer informatie.

CONTACT MET ONS OPNEMEN